[pso] [tema3]dimensiune inodeuri pe disc

Catalin Morosan cercetasu2003 at yahoo.com
Thu Apr 19 16:16:38 EEST 2007

Salut.

Am inca  o nedumerire. Pe disc sunt 32 de blocuri pentru inode-uri. Am observat ca nu incap un numar fix de inode-uri intr-un bloc. Spre exemplu,
in test.sh se da idata_blocks = 64 de unde rezulta ca dimensiunea unui inode = 20 + 2*64 = 148. Iar cum dimensiunea unui bloc e 512, rezulta ca intr-un bloc incap 3,4.. inode-uri.

Intrebarea mea e daca e corect asa? Si daca da, cum facem sa citim un inode care se imparte intre 2 blocuri consecutive?

Multumesc.