[pso] [tema2][linux] blocare la read

Catalin Morosan cercetasu2003 at yahoo.com
Wed Apr 18 21:01:37 EEST 2007

Poti sa ai si mai putin octeti in fifo. Este implicit setat si un time-out. Daca trece time-outul si nu s-a generat niciun RDAI, se genereaza automat un RDAI dupa trecerea unei anumite perioade de timp.

Cat despre blocatul la read, verifica exact caracterele pe  care le primesti. S-ar putea sa patesti ca mine si sa primesti ca primul octet un 0 de care nu ai nevoie. Si de aceea nu ti-ar merge si nici data check.