[pso] [tema2]linux - eroare intrerupere add_on

omar Chouydary chouydary at yahoo.com
Wed Apr 18 14:47:58 EEST 2007

Inregistrarea intreruperii si a device-ului le fac cum trebuie apropo.
  Adica dupa ce dau insmod la driver pot verifica in /proc/interrupt si in /proc/ioports si totul apare cum trebuie.
  Nu pot sa vad daca se apeleaza sau nu intreruperea pt ca se panicheaza kernel-ul si nu pot sa vad mesajele. Am incercat sa le redirectionez( ./tema2 2>eror ) dar nu merge, nu-mi scrie in fisier nimic. Si da, am panic_on_oops = 0. Dar nu face panic de la oops aici.
  E o problema de la mine sau trebuie sa-i fac ceva masinii virtuale (folosesc VMWare workstation de windows)?