[pso] [tema2]linux - eroare in intrerupere

omar Chouydary chouydary at yahoo.com
Wed Apr 18 14:27:00 EEST 2007

Asa cum am mai spus intr-un alt mail, am o problema la pornirea intreruperilor.
  Am facut un program de test (f. mic) in care doar apelez o data write (dupa ce am deschis /dev/uart0 ... etc)
  In write driver-ul meu nu face decat sa porneasca intreruperile pt seriala si imediat le si opreste. In momentul apelarii write primesc un kernel panic si se opreste totul:
Kernel Panic: Not syncing: Fatal exception in interrupt
  In intrerupere nu fac decat sa intorc "return IRQ_HANDLED" (asta e tot ce face)
  Daca din functia write scot pornirea/oprirea intreruperii nimic nu se blocheaza, deci e clar ca e de aici.
  Ce trebuie facut, sau ce gresesc de primesc eroarea asta?