[pso] [tema2][linux] probleme vmware & interrupts

Alexandru Tudose alexandru.tudose at gmail.com
Tue Apr 17 21:18:09 EEST 2007

Salutari!

1. Am o mica problema cu masina virtuala - cand pornesc masina linux,
primesc mesajul descris aici:
http://cs.pub.ro/~pso/index.php?section=Laboratoare&file=FAQ

"serial0: Unable to create the server-side instance of the "serial_pipe"
named pipe: The filename, directory name, or volume label syntax is
incorrect.
The device will be disconnected."

Astea cu toate ca masina este configurata cum este descris pe site:
 - am o seriala "Serial" care foloseste named_pipe "serial_pipe" "This end
is the server" "The other end is a virtual machine" "Yield CPU on poll"
bifat
 - am o seriala "Serial 2" care foloseste named_pipe "serial_pipe" "This end
is the client" "The other end is a virtual machine" "Yield CPU on poll"
bifat

Are cineva idee despre ce e vorba? Banuiesc ca nu prea am cum sa testez
write de pe un COM pe altul pana nu se rezolva...

2. Citind posturile de pe lista legata de tema2 pe linux, am intalnit niste
cuvinte "THREI" si "RDAI" care din pacate nu imi zic prea mult :-(( si cred
ca asta inseamna ca mai am ceva de citit pana sa ma pot apuca de tema...
Mi-ati putea recomanda un bun reading pe tema asta? Nu am gasit ceva legat
de acest subiect prin resursele de pe site...

Multumesc mult,
Alexandru Tudose.