[pso] [Tema2][Windows]Blocare in teste pe site

Razvan Deaconescu razvand at cs.pub.ro
Mon Apr 16 09:35:52 EEST 2007

sorin gsmcreation wrote:
> Salut!
>
> La tema 2 de Windows am aceeasi problema pe care a
> avut-o si Catalin Ionita... acasa tema trece toate
> testele (in aproximativ 55 de secunde), insa uploadata
> pe site se opreste random la un test.
>
> Vreo idee (noua) de ce s-ar putea intampla asta?
> Folosesc Event-uri activate din DPC si functii
> Interlocked pentru sincronizare.

ai grija sa nu pierzi intreruperi; foloseste FIFO-ul UART-ului la
dimensiunea maxima (14 parca) si nu face busy waiting in intrerupere;
posibil ca tu sa ai un sistem mai performant si sa nu pierzi
intrerupere, dar pe unul cum este cel de pe site sa ai probleme

Catalin a trimis un e-mail cu problema lui si solutia gasita. Te-ai
uitat peste acest post:
http://cs.pub.ro/pipermail/pso/2007-April/001394.html ?