[pso] Despre sesiunea de restante din mai

Alexandru Trifan alexandru.trifan at gmail.com
Sun Apr 15 22:54:10 EEST 2007

Am cautat pe lista topicuri despre acest subiect dar n-am gasit, asa ca here
it goes:

   1. Am vazut ca la secretariat nu este listat nici un examen (SO, PSO)
   cu dl. Purdila. Cand vor avea loc examenele?
   2. Avand in vedere datele examenelor, care e deadline-ul pentru
   trimiterea temelor?
   3. Am vazut in lista un topic despre punctajul la laborator ce poate
   fi obtinut de studentii de anul 5. Citez:

>    Pentru cei de anul 5: nota pe activitatea la laborator se va lua in
>    functie de activitatea pana la examen, astfel incat sa puteti lua cele 2
>    puncte.

   Ramane valabil acest raspuns?
   4. Ce alte informatii ar mai fi relevante?

O seara buna tuturor!

--
Alexandru Trifan [alexandru.trifan at gmail.com]