[pso] [Tema5][Win] - Test no rules

ionut balosin shmennen at yahoo.com
Sun Apr 15 18:37:28 EEST 2007

Salut,

cand testez tema 5 pe windows (folosind o masina virtuala de Linux si cea de Windows in care incarc modului) la testul de numarare a regulilor test_rules() din test.c se apealeaza execute(list, null_handle), adica se ruleaza ipnecklace.exe cu parametrul "list".

Problema mea este ca niciodata nu ajunge sa intre main()-ul din ipnecklace.c, acest lucru intamplandu-se doar cand se executa ipnecklace.exe
 cu parametrul "list", pentru ceilalti parametrii "enable" si "add" se comporta ok, adica intra in main() si se comporta corect.
Adica, la apelul "ipnecklace.exe add ..." si "ipnecklace.exe enable" din cadrul testului se intra in main()-ul ipnecklace.c, dar cand se testeaza "ipnecklace.exe list" nu !!!

 Care ar fi solutia/explicatia/indicatia, pentru ca totdeauna execute(list, null_handle) imi intoarce -1 ca numar de reguli, desi eu din kernel space intorc numarul corect (adica exact atatea cate se asteapta) ?

                                                              Multumesc.