[pso] [tema2][windows]driver_unloaded_without_cancelling_pending_operations

Catalin Morosan cercetasu2003 at yahoo.com
Sun Apr 15 11:32:59 EEST 2007

Salut.

Am urmat exemplul problemei din laborator case-win si implementez functia de read folosind o lista de irp-uri care sutn servite in rutina de intrerupere. Dau IoCompleteRequest din dpc.

Totul emrge bine dar cand incearca sa imi faca unload la driver imi crashuieste cu driver_unloaded_without_cancelling_pending_operations. In functia de cleanup am exact codul din exemplul case-win.

Intrebariea ar fi urmatoarea:

dupa ce dau iomarkirppending, e de ajusn sa dau iocompleterequest si gata, irp-ul nu mai exista?
       in fucntia de cleanup in bucla de anulare a irp-urilor nu imi intra niciodata dar nici nu vad de ce ar intra petnru ca ma asigur ca dau iocompleterequest pt fiecare irp pending si il scot din lista. Sau nu este de ajuns asta?

      De mentionat, ca folosesc lista de irp-uri si la write dar acolo nu este nicio problema.

Multumesc.