[pso] [tema2 ][windows] testing timeouted

Andrei crangasi2001 at yahoo.com
Fri Apr 13 20:05:44 EEST 2007

Am uploadat tema 2 pe server si imi da mesajul de mai sus, desi tema a trecut toate cele 600 de teste. Ceva mai devreme am mai facut o incercare si mi-a dat timeout dupa 200 si ceva de teste, desi timpul afisat pentru primele seturi de teste era de 11-12 secunde. De aici deduc ca pierderea mare de timp e la compilarea programului de test (toate testele de scriere/citire au luat <50s, mi-e greu sa cred ca load/unload,open/close si set line au luat inca pe atat).
Am urmatoarele intrebari:
1. Voi fi depunctat pentru timeoutul acesta?
2. Chiar este necesara recompilarea programului de test de fiecare data? In definitiv este acelasi sistem...
3.Daca este necesara recompilarea, se poate sa fie scos in evidenta timpul necesar compilarii?

Strainu
www.strainu.ro