[pso] [tema2][windows]nelamuriri

Catalin Morosan cercetasu2003 at yahoo.com
Tue Apr 10 11:48:39 EEST 2007

Salut.

Am cateva nelamuriri in legatura cu implementarea temei 2 de windows.

Din cate am inteles eu, in rutina write adaugam IRP-uri la o lista, apoi in rutina de tratare a intreruperii programam rularea rutinei de DPC pentru un anumit IRP iar in rutina de DPC trimitem toate datele din IRP pe linie. E corect?

Problema la mine e ca atunci cand incerc sa scriu in rutina de DPC datele in adresa de baza, imi da BSOD si imi zice ceva de genu "a wait or yield operation or attach process has tried ..." Ce se intampla de fapt?

Multumesc.