[pso] Re: Problema adminstrativa tema1 windows.

Octavian Purdila tavi at cs.pub.ro
Fri Apr 6 14:49:45 EEST 2007

On Friday 06 April 2007 10:04, Dorin Smaranda wrote:
> Buna ziua!
>
> Ma numesc Smaranda Dorin si sunt de la 342C3. Va scriu acest mail in
> legatura cu tema 1pentru windows, pe care am reusit astazi sa o termin.
> Faptul ca am intarziat asa de mult cu rezolvarea ei nu se datoreaza in
> totalitate dificultatii ei, ci faptului ca am pierdut timp cu probleme
> administrative. Si anume, problema intalnita la imaginea de windows care are
> mai mult de 4Gb si eu nu am stiut acest fapt decat cand am inceput tema,
> aproximativ 5 zile inainte de termen afland de la niste colegi. Din
> [...]

Buna,

Din pacate astfel de probleme o sa tot apara, si suntem constienti de lucrul asta. Din acest motiv (si altele) avem o modalitate de depunctare relaxata si o modalitate de a recupera (e.g. tema windows/linux) punctajul eventual pierdut cu probleme de genul asta (e.g. vi s-a busit hard diskul, v-a picat netu, etc.)

Eu cred ca metodele de notare ar trebuie sa fie cat se poate de transparente si clare, cu cat mai putine exceptii. Avand in vedere ca modelul de notare acopera micile probleme care pot sa apara, nu o sa iau in considerare astfel de doleante.

tavi