[pso] NTReadFile si NTClose

Dorin Smaranda smarandadorin at gmail.com
Thu Apr 5 05:04:37 EEST 2007

Am o mare nelamurire: desi imi merge tema pentru primele 3 teste, dar cand
rulez (testele complete) cu NTReadFile si NTClose imi ingheata masina
virtuala. Din cate imi dau seama e ceva de la do_monitor desi in celelalte
cazuri merge ok. Totodata cand rulez testele (tot prin putty) dupa prima
rulare fara do_monitor pe NTReadFile nu mai primesc nici un feedback...
comenzile se ruleaza pe mashina virtuala dar in consola de putty nu imi mai
apare nimic :(. NTClose fara do_monitor merge in hopuri, dar se termina ok.

Are cineva idee de la ce ar putea fi problema?