[pso] Problema tema 2 windows

Catalin Ionita io.catalin at gmail.com
Tue Apr 3 15:28:16 EEST 2007

Multumesc pentru sfaturi dar problema era pe cat de simpla pe atat de greu
de detectat.

Problema era ca am despartit la setare baud in high si low cand am setat
high pe 0 practic am setat tot
byteul si modemul meu mergea la viteza maxima. La mine era ok pt ca
procesorul este si el rapid si executa toate cele 600 de teste in vreo 10
secunde, dar masina de pe site avea probleme la executia in pas alert a 600
de teste si pierdea din caracterele transmise de modem. Din pacate testul de
ioctl nu verifica daca viteza sau parametrii modemului sunt setati cum
trebuie ci doar daca parametrii trimisi sunt valizi asa ca imi dadea
"passed" si nu m-am gandit pana acum ca de fapt sincronizam totul cum
trebuie dar problema era tocmai de la ioctl.

O alta problema este folosirea DbgPrinturilor in mod abuziv(adica eu am pus
un dbgprint de fiecare data cand se trimitea sau se primea ceva) duce la
time out.