[pso] probleme liste windows

Dragos Tatulea dragos.tatulea at gmail.com
Mon Apr 2 19:23:55 EEST 2007

Nu vreau sa scot toate elementele, vreau sa scot doar anumite elemente. Am
nevoie de urmatorul element, pentru a parcurge lista. Singura problema este
ca i->next se transforma in NULL dupa ce fac pop si free.
Daca fac doar pop, trece mai departe, dar elementul nu este scos din lista (
la o noua parcurgere se poate observa).