[pso] Problema tema 2 windows

Catalin Ionita io.catalin at gmail.com
Mon Apr 2 16:42:04 EEST 2007

Mersi, pentru ca ati reusit sa prindeti DbgPrinturile si astfel am
identificat problema la tema mea dar nu am gasit si o solutie.

Se pare ca totul merge bine pana in momentul in care dintr-un motiv sau
altul nu se mai activeaza isr la citire. Am testat, si de transmis (write),
transmite toate cele 256 caractere dar dupa ce primeste 100-200 de caractere
isr nu se mai activeaza. (acest fapt se intampla dupa 200 de teste in care
lucrurile s-au comportat ok)

Aceasta se intampla tarziu in faza de testare(s-a intamplat si la testu 400
pe site) iar mie acasa imi merge perfect indiferent de numarul de executii
ale testului.
Deci tind sa cred ca rutinele de read si write sunt ok dar e ceva la mijloc
ce mie imi scapa.

Problema e ca pe masina de pe site se pierd cumva caracterele primite (la
read ;pentru ca ma asigur ca se scriu ok la write) care ar declansa isr si
ar termina irp de read.

Intrebarea mea este in ce context nu se mai declanseaza isr la primirea unui
caracter transmis?

Adica exista probabilitatea de a pierde aceste call-uri la isr in cazul in
care write trimite prea repede pentru procesorul de pe site?

Si daca nu, cam care ar fi cauzele pierderii unui call la isr?
Orice raspuns, incercare de raspuns sau chiar supozitie este apreciata.

Multumesc,
Catalin Ionita