[pso] probleme liste windows

Dragos Tatulea dragos.tatulea at gmail.com
Sun Apr 1 12:12:32 EEST 2007

Stiu ca este probabil o intrebare stupida, stiu ca (probabil) este ceva
foarte evident,  dar totusi: De ce nu merge?
Am o lista simplu inlantuita, din care vreau sa sterg toate elementele care
contin un anumit numar. Asta este
cod-ul:

    for ( j = &SciMonList, i = SciMonList.Next; i; j = i, i = i->Next)
    {
      mple = CONTAINING_RECORD( i, struct MonProcList, lh);
      if (  mple->syscall == syscall)
      {
        DbgPrint( "SCI: SciDelMonitor: 0 deleting syscall %d pid %d\n",
mple->syscall, mple->pid);

        ExInterlockedPopEntryList( j, &SciMonListLock);
        ExFreePoolWithTag( mple, 'mple');
      }
  }

Reusesc sa sterg primul element din lista, dupa care imi iese din for. Nu
imi dau seama exact ce se intampla...
Se modifica pointerii cumva aiurea?
Pls help.