[pso] tema5 linux - programul de test

Andrei Stanescu reydan_ro at yahoo.com
Fri Sep 1 15:50:42 EEST 2006

Am intalnit mici (de fapt mari :) ) probleme cu programul de test.

Daca rulez fara firewall-ul meu odata inside si odata outside in aceeasi masina virtuala dar in console diferite, merge (da niste erori la no of rules,..dar le ignoram, sunt normale din moment ce nu este incarcat modulul meu).

Pentru teste, mi-am copiat inca odata linuxul virtual, deci practic am 2 linuxuri virtuale care ruleaza in acelasi timp(ip-uri diferite, si se vad una pe cealalta... ar trebui sa mearga testarea firewall-ului).
Daca rulez la fel inside pe una din ele si outside pe cealalta (fara nici un fel de firewall) ...da erori de la no of rules (le ignoram).... dar ramane blocat la ping-pong pe UDP.

Mentionez ca masinile erau rebootate, ..deci nici ar trebui sa fie nici o urma de modulul meu.

testul l-am facut asa:
Linux unu (ip 192.168.174.56):   ./test   inside 192.168.174.128 1900
Linux  doi (ip 192.168.174.128): ./test outside 192.168.174.56   1900

De asemenea (poate e din cauza oboselii) am observat ca se face totusi connect chiar daca tipul socket-ului e SOCK_DGRAM (pentru listen este pus test sa se execute doar daca tipul e SOCK_STREAM). Are vreo legatura?

Sunt recunoscator celui care ma poate ajuta :)

Mersi,
Andrei STANESCU

-----
Fight back spam! Download the Blue Frog.
http://www.bluesecurity.com/register/s?user=cmV5ZGFuX3JvMTA4Nw%3D%3D