[pso] [Tema1][Windows]NTClose

Bogdan Ardeleanu bogdanardeleanu at gmail.com
Mon May 29 23:29:43 EEST 2006

NtClose - e un serviciu de sistem mai SPECIAL?(mai "smecher")...sincer totul merge bine...pana a trata cazul lui...

Toate testele trec cu bine, iar NtClose - ul se comporta astfel...al 3-lea test fie da "blue-screen", fie trece mai greu de acest test dar ramane blocat in intercept(adica asteapta sa citeasca log-ul)(cei drept ultima varianta se intampla cu o probabilitate mai mica - adica mai rar)...

Daca ma poate ajuta cineva din cele putin spuse...as fi recunoscator...nu de altceva...dar de la inceputul semestrului parca am o pasiune pentru tema1 - Windows!..:)

PS: S-ar parea ca e vorba de un race...dar daca e asa...as vrea sa stiu din ce cauza apare!

Multumesc!