[pso] [tema1][win]Interceptare NtClose...

Andrei Alecu andrei.alecu at gmail.com
Thu Mar 30 02:32:26 EEST 2006

Si eu am patit ceva asemanator, si anume mi se bloca toata masina virtuala
si nu mai puteam face nimic, asta inainte sa pun spinlockurile. Dupa ce
le-am pus a fost mai bine, nu se mai blocheaza acolo, trece toate testele,
ajunge la NtClose si nu mai trece de interceptor (cicleaza acolo la
infinit). E cam dubios avand in vedere ca trece celelalte teste.

Si eu as aprecia ajutor. Mersi.

Andrei ALECU 341C3

On 3/30/06, Bogdan Ardeleanu <bogdanardeleanu at gmail.com> wrote:

>  Nu stiu de ce la o interceptare NtClose programul crapa...(blue
> screen)...NtClose asta e mai special?...daca a mai intampinat cineva aceasta
> dificultate ar putea sa ma ajute in rezolvarea ei?....Va multumesc!

Andrei ALECU