[pso] [Windows - Tema1]asm_ mov syscall, eax

Adrian - Razvan Deaconescu razvand at gmail.com
Mon Mar 27 05:47:31 EEST 2006

On 3/27/06, Bogdan Ardeleanu <bogdanardeleanu at gmail.com> wrote:

>  Se pare ca am ceva probleme cand folosesc aceste instructiuni...
>
> "asm_ mov syscall, eax"

Sper ca ai scris tu gresit. Din cate stiu eu pentru inline assembly ar
trebui sa folosesti instructiunea
"_asm mov syscall, eax" (underscore in fata la asm nu dupa).

syscall folosita in intercept() are valoarea 120, iar in eax apare valoarea
> 1 dupa intructiune a de mai sus.

Sper, de asemenea, ca iti dai seama de ordinea operanzilor folosind sintaxa
Intel:
mov dest, src
In instructiunea ta vei copia valoarea din eax in syscall. Daca eax era 1
atunci ramane 1, syscall este cel care se modifica.

Ma poate ajuta cineva daca ?..Multumesc frumos!

int add_assembly (int x, int y)
{
    int res;

    _asm mov eax, x
    _asm mov ebx, y
    _asm add eax, ebx
    _asm mov res, eax

    return res;
}

mai sus e un exemplu de adunare a doua numere folosind inline assembly

Hope this helps,