[pso] Situatie de race la tema 1

Maximilian Machedon maximilian.machedon at gmail.com
Fri Mar 24 20:03:24 EET 2006

    Am o problema la tema 1 pe Windows:

Nu am stiut cum sa evit urmatoarea situatie: se porneste monitorizarea
pentru pid-ul X; driver-ul vede ca pid-ul este valabil, dar, imediat pe urma
procesul este terminat (iar rutina care trateaza acest eveniment nu il poate
scoate din liste, deoarece nu a fost inca adaugat), driver-ul adauga
procesul in lista de monitorizare, de unde nu va mai fi scos niciodata decat
explicit prin oprirea monitorizarii. Dupa ceva timp, este generat un nou
proces, al altui utilizator, dar cu acelasi pid (nu stiu sigur, dar cred ca
daca astepti ceva timp se poate?). Acesta va fi monitorizat din greseala in
locul fostului proces. Nu am putut evita aceasta situatie deoarece nu am
gasit o metoda folosibila in interiorul unei regiuni spin-lock (IRQL >=
DISPATCH_LEVEL) sa aflu daca un pid este valabil.

    Daca are cineva idei... :-)