[pso] spinlock

Adrian Stanciu adrian.stanciu at gmail.com
Mon Mar 20 15:37:03 EET 2006

On 3/20/06, Andrei Stanescu <reydan_ro at yahoo.com> wrote:
> Mersi pentru raspuns. Problema rezolvata :)
>
> Se pare ca intelesesem eu problema gresit cu spin_lock ...si ma asteptam ca
> al doilea proces sa stea in asteptare, nu sa fie dezactivata preemptivitatea
> kernel-ului.

Pe un sistem uniprocesor si excluzind intreruperile,
al doilea proces NU trebuie sa ajunga la spin_lock - daca codul e scris corect;
(preemptivitate este oprita si nu are cine sa planifice alt process).

Aveti grija ca spin_lock-urile NU sunt acelasi lucru cu semafoarele.
Pe de alta parte nu folositi semafoare acolo unde se pot folosi spin_lock-uri.

--sadyc