[pso] spinlock

Andrei Stanescu reydan_ro at yahoo.com
Mon Mar 20 01:00:55 EET 2006

Buna seara,

Am si eu o problema cu spinlock-urile.
Folosesc apelurile din /linux/spinlock.h si aparent nu merg cum trebuie (cel mai probabil nu le folosesc eu bine).

Este vreun trick pe care l-am ratat cu vederea?
Eu fac spin_lock_init() in init_ module  si spin_lock si spin_unlock pe unde am resurse comune.

Problema e ca un al doilea proces care vine si incearca sa obtina lock-ul, imi genereaza la consola un mesaj "....already locked by...." si trece mai departe.
Am cautat mesajul si am gasit prin spinlock.h ca este un mesaj de debug (tine de CONFIG_DEBUG_SPINLOCK.
Am #undef-uit define-ul si mesajul tot apare.

Ma rog..intrebarea este: am ratat eu ceva?
Comportamentul asteptat de mine este ca al doilea proces sa ramana in asteptare pana la unlock.

Multumesc anticipat pentru raspunsuri :)
Andrei STANESCU