[pso] C++?

Bogdan Harjoc harjoc at gmail.com
Sun Mar 19 17:00:34 EET 2006

On 3/19/06, Maximilian Machedon <maximilian.machedon at gmail.com> wrote:

>     Stie cineva daca pot compila module de kernel folosind C++? (daca da,
> cum? Ma intereseaza si pe windows si pe linux). Eu am incercat pe windows
> si
> nu am reusit...

Windows: Am dat search dupa *.cpp in DDK\src si se pare ca aproape tot ce e
WDM e scris in C++. Se mai foloseste C++ prin DirectX (chiar si driverele
care
ruleaza in kernel).

Linux: nu. Sa implementeze exceptii cica nu merita si chiar si pentru
obiecte in
sensul C++ ar fi probabil prea mult de lucru. Daca ar fi sa-mi dau cu
presupusul:
sunt prea multe de adaptat: memory allocator, ABI, mod de linkare; stiva ar
fi
mult prea mica ( 4K :-) ).

Asta am gasit la prima strigare in legatura cu ce-ai intrebat:

http://www.tux.org/lkml/#s15-3
http://www.ussg.iu.edu/hypermail/linux/kernel/0204.1/0218.html

As vrea sa folosesc C++ pentru ca are verificare mai buna de
> tipuri, si asta ma ajuta.

Cred ca pentru asta a fost scris sparse:

http://freshmeat.net/projects/sparse/

HTH (desi probabil ai citit destul despre asta deja),
Bogdan