[pso] note teme

Octavian Purdila tavi at cs.pub.ro
Sun Jun 18 03:32:47 EEST 2006

Salut,

Am afisat un prim calup de note la teme. Pentru nelamuriri asupra notelor la
teme, imi puteti trimite mail.

Cateva observatii:

- temele de linux au fost corectate semi-automat cu ajutorul unui script; din
cauza asta e posibil ca unele teme sa corupa kernelul iar rezultatele sa se
vada in/si in alte teme decat tema vinovata; daca banuiti lucrul asta,
dati-mi de stire si o sa testez tema pe o masina virtuala proaspat rebootata

- se poate intampla ca bugurile din teme sa nu se reproduca la voi pe masina,
dar sa se reproduca in setup-ul in care le-am testat eu

- la temele 1 si 5 exista anumite teste care pica in outputul aferent notei;
nu ati fost depunctati pentru ele, fiind cauzate de niste versiuni ale mai
vechi ale testelor folosite

tavi