[PSO][Tema3_Linux] posibila problema cu sync_blockdev() si invalidate_bdev()

Irimia Bogdan happyib83 at yahoo.com
Sat Apr 15 18:14:21 EEST 2006

    Am o problema care cred ca e cauzata de
nefunctionarea corecta a acestor fctii. Vine apelul de
disconnect pt device si abia dupa terminarea
acestuia(implicit terminarea thread-ului asociat
device-ului pt care se face disconnect) apare
request-ul pt un apel de write efectuat inaintea
apelului de disconnect din test.
    Trebuie facut ceva in plus vizavi de apelul
acestor functii in disconnect, sau (daca cineva a
intampinat aceasta problema) care ar fi solutia pt o
functionare corecta?
    Multumesc,
    Bogdan