[pso] Re: Upload teme PSO

Octavian Purdila tavi at cs.pub.ro
Wed Sep 7 13:58:36 UTC 2005

On Wednesday 07 September 2005 16:40, Vlad Ion wrote:

> Buna ziua,
>
> Am observat ca in ultimele zile exista o problema la trimiterea
> temelor pe siteul PSO. Am discutat cu alti colegi si au avut aceeasi
> problema. Indiferent de continutul arhivei si al fisierului makefile
> apare un mesaj care spune ca nu exista regula build.
>
> Avand in vedere ca termenul de trimitere a temelor este pana azi la
> ora 12 PM as vrea sa stiu cum procedam cu temele care nu se pot
> trimite. Se va prelungi termenul pana la repararea site-ului sau se
> pot trimite altfel temele?

Salut,

Masina cursuri.cs.pub.ro e broken asa ca scripturile de verificare nu mai functioneaza corespunzator.

Cum solutia e reinstalarea masinii, si asa ceva nu se poate face pana diseara faceti asa:

* uploadati temele (si o sa va dea eroare)
* chiar daca scriptul nu trece, temele uploadate se pastreaza
* trimite-ti la tavi at cs.pub.ro un mail cu temele pe care le-ati uploadat si cu care aveti probleme

tavi