[PSO]Problema trimitere Teme

Adrian Popescu popescuadrian2001 at yahoo.com
Tue Sep 6 19:33:18 UTC 2005

la fel e si la mine....si nu cred ca noi gresim cu ceva...a aparut o problema la upload...sper sa ne auda cineva si sa se rezolve...

Ionut Mocanu <ionut.mocanu at gmail.com> wrote:Salut,

Am incercat sa trimit tema 5 (linux) dar m-am lovit de o problema: Nu-mi uploadeaza tema deoarece spune ca "nu exista regula build in Makefile"

Continutul Makefile-ului este urmatorul :
KDIR=/lib/modules/`uname -r`/build

kbuild:
        make -C $(KDIR) M=`pwd`
clean:
        make -C $(KDIR) M=`pwd` clean

Am adaugat si o regula build de forma:
build: kbuild
Tot nu a mers. Am incercat tot ce era posibil. Nici un rezultat. Care este problema????

Acesta este mesajul primit pe site:
Continutul arhivei:Archive:  file.zip  inflating: ipnecklace.h              inflating: Kbuild                    inflating: Makefile                  inflating: README                    inflating: tema5.c

nu exista regula build in Makefile

Tema trimisa nu respecta cerintele astfel incat nu poate fi corectata.
Cititi cu atentie regulile de trimitere a temei.