[pso] tema5 linux - problema timer

Adrian Tanase adi at tase.ro
Sun Sep 4 22:41:39 UTC 2005

Salut,

Am o problema la folosirea timer-ului pentru stergerea regulilor dinamice UDP.
Un cod simplu de genul:

  struct timer_list my_timer;
  init_timer(&my_timer);
  my_timer.expires = jiffies + 5*HZ;
  my_timer.data = 0;
  my_timer.function = delete_rule;
  add_timer(&my_timer);

Duce garantat la un crash cu urmatorul mesaj:

timer.c:305 spin_lock(kernel/timer.c) already locked by kernel /timer.c/438
kernel panic - not syncing: fatal exception in interrupt.

Banuiesc ca e o problema de resurse partajate, dar nu stiu ce as putea sa
protejez, functia nu face decat un simplu printk... :(

PS: era parca o pagina prin site-ul pso care explica cum se folosesc timerele...
are cineva link-ul?

Adi
www.tase.ro