[pso] Tema2 Win

Alex alex at sniper.ro
Fri Sep 2 06:34:15 UTC 2005

Daca mai e cineva alive pe lista asta as avea nevoie de un pic de ajutor...

Se pare ca pierd intreruperi deoarece tema merge bine pe un volum mai mic de
date si se blocheaza la read cand folosesc dim. din test (2048).

Dar se intampla doar cand transmit de la com2 la com1 si niciodata invers.
De scris scrie tot (am verificat) dar nu reuseste sa mai citeasca tot atat.

Acum...

1. nu ar trebui ca cele 2 porturi sa aiba aceeasi comportare indiferent de
directia transmisiei?

2. in ISR pt. read nu fac altceva decat:

-verific ca am ceva

-citesc in buffer

-incrementez dim. buffer

Toate cele de mai sus intr-un while (atata timp cat e Data Ready)

            Nu stiu cum as putea sa o fac mai scurta de atat si in plus nu
inteleg cum as putea pierde date...

Please help

Alex