[pso] Tema 5 - Alocare memoriei o ia razna

Andrei Dumitrache pso@cursuri.cs.pub.ro
Tue, 31 May 2005 08:56:16 +0300

Am un comportament ciudat in aceasta tema (5). Singura constanta in acest
comportament ciudat este eroarea cu care ajung la BSOD (si anume ca IRQL
este prea mare). Cum nu prea astept dupa nimic, singurul lucru de la care ar
putea fi este adresarea de memorie paginabila.
In conditiile in care nu am pus structura mea care reprezinta o regula in
extensia device-ului, care este garantat ca se aloca in memorie nepaginabila
(asta pentru a nu avea structura in structura ...), exista vreun mod de
forta alocarea in memorie nepaginabila? Da, stiu, .... use a pointer si
paseaza NonPaged ca param la functia de alocare. Dar am plecat de la ideea
simplitatii in tema asta si anume sa am structura si listele pe stiva. Daca
ar fi acum sa ma apuc sa fac refactoring cred ca trec pe LookAsideLists cu
totul ... ar fi mai eficiente.

Deci cum ziceam, exista vreun mod de a forta alocarea pe stiva, dar in
memoria nepaginabila?

Multumesc,
Andrei

Don't just search. Find. Check out the new MSN Search!
http://search.msn.com/