[pso] masina virtuala

mihai sardarescu pso@cursuri.cs.pub.ro
Sat, 26 Mar 2005 05:21:59 -0800 (PST)

--0-1564362268-1111843319=:25160

Multumesc Vlad.
Am reusit sa fac sa nu mai apara eroarea.
Totusi mai am o intrebare: cum se scrie in linux pe seriala? As vrea sa fac asta inainte sa ma apuc de tema ca sa fiu sigur ca totul merge bine.
Si in plus ce optiune trebuie sa aleg: server pentru  amandoua (pentru serial1 si pentru serial2) sau server pe 1 si client pe celalalt.
Multumesc,
Mihai.

http://mail.yahoo.com
--0-1564362268-1111843319=:25160

<DIV>Salut,</DIV>
<DIV>Multumesc Vlad.</DIV>
<DIV>Am reusit sa fac sa nu mai apara eroarea.</DIV>
<DIV>Totusi mai am o intrebare: cum se scrie in linux pe seriala? As vrea sa fac asta inainte sa ma apuc de tema ca sa fiu sigur ca totul merge bine. </DIV>
<DIV>Si in plus ce optiune trebuie sa aleg: server pentru&nbsp;&nbsp;amandoua (pentru serial1 si pentru serial2) sau server pe 1 si client pe celalalt.</DIV>
<DIV>Multumesc,</DIV>
--0-1564362268-1111843319=:25160--