[pso] masina virtuala

Vlad Ion pso@cursuri.cs.pub.ro
Sat, 26 Mar 2005 15:10:00 +0200

> Salut,
> Am incercat sa le creez din nou.
> Nu merge. Aceeasi eroare.
> Intrebarea este, trebuie sa creez pipele inainte de a incerca sa
> fac modificarile in masina virtuala, sau ar trebui sa le creeze
> singur dupa ce rulez wizard-ul de adaugare a unei pipe din masina
> virtuala? Daca da, trebuie sa fie pipe sau doar niste fisiere simple.
> Multumesc,
> Mihai.

Eu am sters pipe-urile si le-am creat din nou cu wizard-ul lor fara alte
fisiere  suplimentare.  Am  lasat  in  wizard  path-ul  cum il vrea el
(\\.\pipe\pipe_serial)  si  merge.  Sunt  curios  unde  pune  fisierul
respectiv  pe disc fiindca am dat search peste tot si nu il gasesc (in
windows that is).

Chiar,  ce  relevanta  are  optiunea  "this end is the server/client".
Inainte sa rezolv problema asta dadea mesaj de eroare numai la capatul
"server" si daca il puneam pe "client" mergea. Acum merge oricum.

Alta  intrebare ar fi daca are importanta optiunea "yield cpu on poll"
atat timp cat tema se face cu intreruperi?