[pso] Tema 1 Windows : bug ciudat

Mugurel Ionut Andreica pso@cursuri.cs.pub.ro
Thu, 24 Mar 2005 01:40:58 -0800 (PST)

	Am avut o problema la aceasta tema.
Trecea toate testele mai putin unul.. Adica, in cazul
lui "NtReadFile", cand programul de test
incerca sa gaseasca log-ul scris de mine, dadea
"Assertion failed" (la linia
"assert(log=OpenEventLog(NULL, "System" ));" din
functia "find_log"). Am mai adaugat
cateva linii de Debug (niste DbgPrint-uri prin sursa..
in functia cu care inlocuiesc
functiile interceptate, ca sa imi dau seama ce as
putea sa fi gresit) si dupa asta
a trecut toate testele. Am repetat experimentul si de
fiecare data cand incarc driver-ul
corespunzator variantei initiale da "assertion failed"
in acelasi loc (numai la NtReadFile
nu si la celelalte apeluri) si de fiecare data cand
incarc varianta "noua" (in esenta identica cu cea
veche) totul merge OK.
Probabil ca totul nu e chiar OK si ca am un bug care
este prea subtil pentru mine pentru
a il descoperi. Nu m-ar deranja daca nu l-ar descoperi
nici cel care corecteaza tema :) , dar,
totusi, sunt curios care este problema..
       Asadar, sunt curios care ar putea fi motivul
pentru acel "assertion failed"..