Re[2]: [pso] tema1 linux - kmalloc in spinlock

George Adrian Drumea pso@cursuri.cs.pub.ro
Sun, 20 Mar 2005 13:49:17 +0200

> Nu este deadlock, dar ajungi la un busy-waiting cu o durata foarte mare.
> Practic cel de al doila proces o sa astepta cel putin o cuanta de timp si o
> sa blocheze si celelalte procese.

Insa fiind un kernel preemptible, acest busy waiting poate aparea (mai
rar probabil) si in lipsa acestui kmalloc, nu? Inca o intrebare (ca
deja cred ca am insistat prea mult pe asta): kfree e safe sa folosit
in spinlocks?

--
Best regards,
 George                            mailto:georgedrumea@rdslink.ro