Re[2]: [pso] [tema1][win] Parametrii apelurilor de sistem & return value

Andrei Costin pso@cursuri.cs.pub.ro
Thu, 17 Mar 2005 05:52:55 -0800 (PST)

OP> Era doar un exemplu. Atentie insa,  apelul de sistem original poate face

OP> sleep(), asa ca aveti grija la race-uri. Problema e ca in timp ce

OP> apelul original face sleep, poate sa vina o cerere care sa

OP> demonitorizez apelul de sistem, asa ca dupa apelul original nu trebuie

OP> sa mai folositi decat variabile de pe stiva (sau sa stiti ce faceti).

Referitor la aceasta ultima remarca 2 intrebari:

1. ce inseamna/implica "asa ca dupa apelul original nu trebuie
 sa mai folositi decat variabile de pe stiva (sau sa stiti ce faceti)"

2. are vreo legatura cu NtClose()

PS: 3. e NtClose() mai speciala - daca da, cum se rasfrange asta? intreb asta pentru ca
imi
moare/blocheaza testul doar la NtClose() si de pe lista de anul trecut stiu ca si altii
au avut
aceasta problema, dar egoisti au fost si nu ai zis care e treaba si cum au rezolvat...

Mersi anticipat

Andrei