Re[2]: [pso] Probleme tema1 pe windows

Andrei Costin pso@cursuri.cs.pub.ro
Thu, 17 Mar 2005 02:41:29 -0800 (PST)

Thursday, March 17, 2005, 12:09:10 PM, you wrote:

ms> Salut,

ms> C-ul de linux nu este tot ANSI C?
ms> Ca in ala de linux nu dadea nici o eroare.  Si din cate imi amintesc se puteau
declara variabile in C si in cadrul blocurilor, adica ceva de genul:
ms> while(true){
ms>    int i;
ms>   break;
ms> }
ms> Asa ceva nu este corect?

ms> Multumesc,
ms> Mihai.

Ca idee generala, cred ca e practica buna sa scrii ANSI C, si dupa cum a spus Tavi, ANSI
C nu
permite acest lucru. (PS: de interes oare cate variabile din astea temporare iti
trebuie?! cred ca
se poate rezolva cu "int i,j,k" la inceputul functiei ce contine pe while() - parerea
mea)

Bafta