[pso] enable shared folder

Ratiu Bogdan pso@cursuri.cs.pub.ro
Wed, 16 Mar 2005 02:50:29 -0800 (PST)

--0-521599568-1110970229=:21932

am incercat sa enable un shared folder pentru masina vituala de linux si am aflat ca trebuie sa am instalat vmware tools pentru aceasta.
am adaugat un cdrom drive si am dat sa foloseasca imaginea iso "linux.iso" din c:\program files\vmware\vmware workstation. am pornit masina virtuala si cand am dat mount /cdrom am primit eroarea:
fs type iso9660 not supported by kernel

trebuie sa recompilez kernelul sa suporte acest file type? sau exista o varianta mai simpla de a putea sa am un shared folder?

multumesc

 Yahoo! Sports -  Sign up for Fantasy Baseball.
--0-521599568-1110970229=:21932

<DIV>am incercat sa enable un shared folder pentru masina vituala de linux si am aflat ca trebuie sa am instalat vmware tools pentru aceasta.</DIV>
<DIV>am adaugat un cdrom drive si am dat sa foloseasca imaginea iso "linux.iso" din c:\program files\vmware\vmware workstation. am pornit masina virtuala si cand am dat mount /cdrom am primit eroarea:</DIV>
<DIV>fs type iso9660 not supported by kernel</DIV>
<DIV>&nbsp;</DIV>
<DIV>trebuie sa recompilez kernelul sa suporte acest file type? sau exista o varianta mai simpla de a putea sa am un shared folder?</DIV>
<DIV>&nbsp;</DIV>
<DIV>multumesc</DIV>
<DIV>&nbsp;</DIV><p>
		<hr size=1>Do you Yahoo!?<br>