[pso] [tema1][win]Logging

Octavian Purdila pso@cursuri.cs.pub.ro
Tue, 15 Mar 2005 21:07:38 +0200

On Tuesday 15 March 2005 03:21 pm, Andrei Costin wrote:
> Buna.
>
> Cum facem logging ptr tema1 de win? Folosim putk()? Daca da, am urmatoarele
> nelamuriri:

Nu. Citat din tema:

"logarea apelului de sistem se va face cu prin logarea de pachete struct
packet_log definite in tema1.h, pachete ce vor fi incapsulate in campul
DumpData al unei intrari de log (vezi IoWriteErrorLogEntry) cu codul de
eroare 0"

deci trebuie sa folositi functia IoWriteErrorLogEntry... Vedeti si exemplul
din primul laborator, care foloseste IoWriteErrorLogEntry.

>    3) daca la 2) lp este alocat dinamic la fiecare apel al unui syscall
> monitorizat trebuie sa le
>    dezalocam in driver_unload? (aceasta ar presupune memorarea tuturor
> inceputuriloer de adrese
>    alocate dinamic)

Alocarea lp se face cu IoAllocateErrorLogEntry iar dealocarea se face automat
la IoWriteErrorLogEntry.

> PS: 4) numarul de parametri ai unui syscall "i" il aflam prin spt[i]/4?

Da.

tavi