[pso] Fwd: Jobs ITCNetworking.

Octavian Purdila pso@cursuri.cs.pub.ro
Sat, 12 Mar 2005 18:25:03 +0200

Pentru studentii de la PSO de anul trecut...

Subject: Jobs ITCNetworking.
Date: Tuesday 08 March 2005 12:26 pm
From: Laurentiu DUCA <lduca@hpc.pub.ro>
To: tavi@cs.pub.ro
Cc: lduca@hpc.pub.ro

Va salut,

   Eu am participat la cursurile de PSO
(alaturi de ceilalti studenti)
tinute de dvs in anul universitar 2003-2004
- concomitent cu studiile de master.
Dupa aproape 3 ani de activitate
in cadrul firmei FerroTec(www.ferrotec.ro),
in cadrul acestei luni
voi incepe sa lucrez la firma ITCNetworks(www.itcnetworks.ro).

   Firma ITCNetworks are aproximativ 250 de angajati
iar domeniul de activitate principal este
software pentru retele de calculatoare (nivelele 2 si 3).

   In aceasta luna se cladeste o echipa (de 15 persoane)
care sa preia un proiect de la firma Nortel,
de dezvoltare si mentenanta software a unui switch.

Persoanele interesate pot aplica la aceasta oferta pe site-ul
www.bestjobs.ro

Multumesc,
Laurentiu DUCA
Master Inginer

//--------------------------------------------------------

15 vacant Software Engineer C/C++ positions
Tipul ofertei Full Time
Denumirea firmei ITC Networks SRL
Oras(e) BUCURESTI
Domeniile ofertei Software/Tehnologii, Telecomunicatii
Data introducerii 2005-02-09

Descrierea firmei:

Software development, Enterprise Application Integration, System
Integration

Descrierea postului:

Main duties and responsibilities:
- Write system design documents, based on functional specifications
- Develop applications
- Perform unit testing
- Provide project maintenance
- Investigate technical and functional errors and generate adequate
solutions

Cerinte:

Mandatory:
- Relevant experience in C++, C in Unix environments
- Good knowledge of Object Oriented Design and Techniques
- Good command of English language
- Communication skills
- Analytical skills

Advantage:
- Real Time Operating Systems, such as VxWorks, QNX, Embedded Linux
- Stateful FireWall, NAT, QoS algorithms
- Routing (RIP, OSPF)

Oferta (bonusuri, beneficii):

Join our young and dynamic company, and we will offer you the chance to
work on exciting projects in the field of telecommunications, in a
multinational competitive environment with great career opportunities.

You will be able to gain hands-on experience by working with highest
quality equipments, while having flexible working hours, and an excellent
compensation package.