[pso] Cateva intrebari despre examen

Octavian Purdila pso@cursuri.cs.pub.ro
Tue, 28 Jun 2005 16:53:02 +0300

On Monday 27 June 2005 17:26, Mihai Mincu wrote:
> Salut!
>
> As avea niste intrebari legate de examen:
>

> 1.) Care sunt exact capitolele pe  care trebuie sa le citim pentru a
> acoperi materia de examen.  Am scris mai jos reading assigment-urile
> din timpul semestrului. Sunt complete??

Nu e cam tarziu sa intrabati acum?  :)

> [...]
>     * System Worker Threads, ch. 3, Inside Windows 2000, 3rd edition
>

> Cursul 4 - Spatii de adresa
>     * Memory Management, ch. , Linux Kernel Development, 2nd edition
>     * Memory Management (Address Space Layout), ch. 7, Inside Windows
> 2000, 3rd edition
>

> Cursul 5 - Memoria fizica
>     * Memory Management, ch. , Linux Kernel Development, 2nd edition
>     * Memory Management (Page Frame Number Database), ch. 7, Inside
> Windows 2000, 3rd edition
>

> Cursul 6 - Memoria virtuala
> ??? Aici nu apare nici un Reading Assignment

Capitolele despre memoria virtuala din "Linux Kernel Development, 2nd
edition" si "Inside Windows 2000, 3rd edition"

> Linux Sheduling:
> ??? Aici nu apare nici un Reading Assignment

Capitolele despre memoria virtuala din "Linux Kernel Development, 2nd
edition" si "Inside Windows 2000, 3rd edition"

> 2.) La lucrariel din timpul semestrului intrebarile au fost generale
> si puteam alege sa raspundem pentru Linux sau Windows. Am vazut insa
> ca anul trecut subiectele au fost orientate fie pe Linux fie pe
> Windows. Anul acesta va fi la fel, sau se pastreaza tipologia
> lucrurilor de curs?

Intrebarile vor fi specifice, fie pe Linux, fie pe Windows (sau pe
amandoua - mai putin probabil). Trebuie sa raspundeti complet la
intrebare pentru a fi punctata.

> 3.) Cand apar notele la lucrarile de curs?

Soon...

> 4.) Se poate veni cu laptop la examen, atata timp cat placa wireless
> nu e plugged in (si chiar daca ar fi, in afara pe primul rand de
> lanaga usa, nu exista link in nici o sala de curs)???

Da.