[pso] examen

simona pencea pso@cursuri.cs.pub.ro
Fri, 24 Jun 2005 11:11:58 -0700 (PDT)

--0-1749747832-1119636718=:50404

Salut.Se poate preciza exact materia pentru examen,in sensul ca in afara de cursurile de pe site stiu ca s-au mai predat si altele,dar eu personal nu am auzit decat de vfs si as vrea sa stiu exact.

Multumesc

simona

---------------------------------
Yahoo! Sports
 Rekindle the Rivalries. Sign up for Fantasy Football
--0-1749747832-1119636718=:50404

<DIV><BR>
<BLOCKQUOTE class=replbq style="PADDING-LEFT: 5px; MARGIN-LEFT: 5px; BORDER-LEFT: #1010ff 2px solid">
<P>Salut.Se poate preciza exact materia pentru examen,in sensul ca in afara de cursurile de pe site stiu ca s-au mai predat si altele,dar eu personal nu am auzit decat de vfs si as vrea sa stiu exact.</P>
<P>Multumesc</P>
<P>simona</P></BLOCKQUOTE></DIV><p>
		<hr size=1>Yahoo! Sports<br>

--0-1749747832-1119636718=:50404--