[pso] tema5 win

Ioana Radulescu pso@cursuri.cs.pub.ro
Tue, 21 Jun 2005 00:27:37 -0700 (PDT)

--0-693676236-1119338857=:6491

salut

am o problema la tema 5 windows. la test rules, la a doua comanda fw_list trimisa de ipnecklace (cea la care ar trebui sa scriu in buffer si regulile, nu doar numarul lor), primesc eroarea: "Insufficient system resources exist to complete the requested service", si comanda nici macar nu  mai ajunge in driverul meu :(

are cineva idee de la ce ar putea fi? (eventual setari de la masina virtuala?)

ioana radulescu

---------------------------------
Yahoo! Mail
 Stay connected, organized, and protected. Take the tour
--0-693676236-1119338857=:6491

<DIV>salut</DIV>
<DIV><BR>am o problema la tema 5 windows. la test rules, la a doua comanda fw_list trimisa de ipnecklace (cea la care ar trebui sa scriu in buffer si regulile, nu doar numarul lor), primesc eroarea: "Insufficient system resources exist to complete the requested service", si comanda nici macar nu&nbsp; mai ajunge in driverul meu :(</DIV>
<DIV><BR>are cineva idee de la ce ar putea fi? (eventual setari de la masina virtuala?)</DIV>
<DIV>&nbsp;</DIV>
<DIV>&nbsp;</DIV>
<DIV>ioana radulescu</DIV><p>
		<hr size=1>Yahoo! Mail<br>