[pso] tema 1 win

Mugurel Ionut Andreica pso@cursuri.cs.pub.ro
Mon, 13 Jun 2005 06:33:32 -0700 (PDT)

--- Ioana Radulescu <joannarrr@yahoo.com> wrote:

> salut
> am o mica problema cu tema1 windows. imi trece toate
> testele, mai putin do_monitor() de la NtClose, unde
> imi da "Assertion Failed" la linia 86
> (assert(log=OpenEventLog(NULL, "System")); din
> functia find_log).
> Daca are cineva idee de la ce poate fi... nu prea
> pot sa-mi dau seama unde am gresit, mai ales ca la
> celelalte teste e totul ok :(
> tnx
> ioana radulescu

  Si mie mi-a dat "assertion failed" la aceeasi
chestie, insa la functia "NtReadFile".. si habar nu am
cum am scapat de asta :) [ am scris atunci un email ca
am mai pus niste dbgprint-uri prin sursa si, ca prin
minune, nu a mai dat "assertion failed".. insa nu
inteleg ce s-a intamplat, de fapt ]. Sper, totusi, ca
nu se va depuncta asa ceva.. mai ales ca nu intelegem
bine problema..

Discover Yahoo!
Find restaurants, movies, travel and more fun for the weekend. Check it out!
http://discover.yahoo.com/weekend.html