[pso] Tema 5 Windows : "\\Device\\Ipfilterdriver" ?

Razvan Hobeanu pso@cursuri.cs.pub.ro
Thu, 9 Jun 2005 02:55:29 -0700 (PDT)

Numele este corect. Verifica la IpFilterDriver in
registry valoarea de start. S-ar putea sa fie 3 (start
on-demand), deci sa nu fie pornit si de aceea sa nu
mearga.

Razvan

--- Mugurel Ionut Andreica <mugurel_ionut@yahoo.com>