[pso] Tema 1 Windows - ciudatenii in XP

Andrei Dumitrache pso@cursuri.cs.pub.ro
Tue, 07 Jun 2005 11:58:49 +0300

Am inca o intrebare, se pare ca s-au adunat multe :)! Cand am testat tema 1
in imaginea de anul acesta (XP SP2), doar primele 3 teste dadeau passed. La
inceput am zis ca e ceva in neregula cu codul si ca bineinteles am gresit
undeva. Dupa 2-3 zile de cautat greseli m-am decis sa cer o alta opinie (ca
la doctor :-) ).

Asa ca am luat imaginea de anul trecut (Windows 2000 cu DDK 2600) si am
rulat tema acolo. Culmea acolo merge si trece testele. Bineinteles imediat
am inceput sa ma gandesc la diferentele care exista intre cele 2 sisteme.
Incep prin a banui ca nu conteaza faptul ca anul acesta folosesc un DDK mai
nou si trec mai departe. Sper sa nu ma fi inselat pana aici. Ajung cum
ziceam la cele 2 sisteme, iar diferentele despre care stiu eu ar fi asa:
1) exista acea protectie care trebuie dezactivata inainte de a modifica ceva
in table de handler-e pentru apeluri de sistem. Da fac acest lucru in cod,
multumita celor 2 macrouri puse la dispozitie
2) Fata de acum multa vreme (NT 3.51, NT 4.0, Windows 2000), pe XP sunt
folosite 3 din cele 4 tabele: prima de catre API-un nativ, a doua de catre
subsitemul Win32k, iar a treia de catre IIS.

Pana aici toate bune si frumoase, imi spun eu, ca oricum eu introduc
handler-ul meu in a patra tabela.

In concluzie, stie cineva de ce marea majoritate a testului da failed pe
Windows XP? Imi scapa mie ceva? si daca da, ce?

Multumesc,
Andrei

FREE pop-up blocking with the new MSN Toolbar - get it now!
http://toolbar.msn.click-url.com/go/onm00200415ave/direct/01/