[pso] [Linux] functii InterlockedXxx pentru acces la liste?

Andrei Dumitrache pso@cursuri.cs.pub.ro
Mon, 06 Jun 2005 19:14:46 +0300

Multumesc mult. Gasisem si eu RCU, dar sincer sa fiu este prima mea
experinta pe Linux. Newbie-ii stiu multe fata de mine cand vine vorba de
Linux. Nu cred ca o sa ma complic, ci o sa iau sfatul lui Tavi si folosesc
rwlock. Dar merci mult pentru explicatie.

Andrei