[pso] tema 1 - checking bag MY_SYSCALL_NO

Andrei Dumitrache pso@cursuri.cs.pub.ro
Sun, 05 Jun 2005 11:41:00 +0300

Am o scurta intrebare: testul temei 1 executa prima data ceva de genul :

test("bad MY_SYSCALL args", NULL, vsyscall(MY_SYSCALL_NO, 3, 100, 0, 0) ==
STATUS_INVALID_PARAMETER);

Daca inteleg eu bine, acest test se asigura ca apelul de sistem nu poate fi
acea constanta MY_SYSCALL_NO definita in header. Exista o cerinta in sensul
acesta in enunt. Problema este ca la executarea acestui test obtin eroarea
KERNEL_MODE_EXCEPTION_NOT_HANDLED (0x8E) cu codul de eroare
ACCESS_VIOLATION. Deoarece nu reusesc sa obtin nici un fel de informatii de
debug ... in sensul ca nici macar primul print din functia my_syscall nu
apare, sunt curios sa vad de unde imi provine eroarea. As aprecia mult o
explicatie pe larg asupra actiunilor care ar trebui sa se intample la
rularea testului de mai sus. Ceva in genul: dupa ce load-ul a reusit (si imi
reuseste), la rularea testului codul o ia pe urmatoarele cai : ....

Multumesc,
Andrei