[pso] ZwOpenFile : si eu am probleme..

Mugurel Ionut Andreica pso@cursuri.cs.pub.ro
Sat, 30 Apr 2005 08:03:55 -0700 (PDT)

  Nu reusesc sa deschid deloc fisiere cu ZwOpenFile,
nici cu ZwCreateFile.. Mie nu imi returneaza
STATUS_ACCESS_DENIED, nici STATUS_OBJECT_PATH_INVALID,
insa nici STATUS_SUCCESS (nu am cautat sa vad ce
reprezinta eroarea.. in schimb am incercat sa deschid
fisierul in mai multe feluri.. am cautat si pe
Internet.. si tot nu il deschide). Mi-ar prinde bine
un exemplu de folosire a lui ZwOpenFile..

PS : Am initializat OBJECT_ATTRIBUTES cu proprietatea
OBJ_CASE_INSENSITIVE (tot nu este de ajuns) si am
incercat mai multe combinatii de flag-uri pentru
ZwOpenFile (GENERIC_READ | GENERIC_WRITE ; in partea
cealalta.. FILE_SHARE_READ | FILE_SHARE_WRITE). In
plus, am adaugat la open-ul din "test.c" un 0777 la
mode (ca sa am drepturi de citire/scriere/executie).
Si am incercat ZwOpenFile si pe alte fisiere.. Calea
folosita a fost "\\??\\C:\\file0" (transformat in
Unicode).